CALÇOTADA 2018 A LLEÓ XIII







Ell passat dia 9 d’Abril es va celebrar una calçotada a la residència de Lleó XIII per la gent que participa en algun taller de jardineria o hort vinculat a Arep.



Jo vaig anar amb la Jesica, tècnica del Servei Prelaboral. Primerament vam anar a Arep a fer alguna activitat programada i després cap a les 11 la Jesica i jo ens vam dirigir cap allà. 









Vam agafar dos autobusos per arribar. La residència està a prop de l’Avinguda Tibidabo i vam pujar una mica on hi havia diverses residències o cases molt grans i boniques.









Vam arribar i vam veure que ja hi havia força gent, educadors i educadores, usuaris i usuàries, etc., i s’estava fent la barbacoa amb els calçots. Molts dels calçots que es van menjar es van plantar allà mateix, i collits pels participants dels programes d’horticultura. Hi havia bastant calçots, els van anar fent.







 

Mentrestant, la Jesica i jo vam donar una volta per la residència. Jo ja la coneixia però ella no i li va agradar molt. Un treballador d’allà , el Joan ,ens la va ensenyar per dins també i ens va obrir algunes habitacions. També vam pujar a dalt de tot on hi havia balcons i vam poder veure la residència des de dalt. Vam aprofitar per fer algunes fotografies.






A baix hi havia una taula gran amb cadires i hi havia usuaris que ja estaven assentats. Alguns van anar fent la carn que era cansalada, botifarra negra, botifarra blanca, etc. També vam anar preparant tot el necessari per poder menjar: plats, coberts, tovallons, etc. 














Tots teníem ganes de menjar. Primer de tot vam menjar els usuaris i usuàries, després els tècnics i tècniques; no hi havia espai per tanta gent! Tot estava molt bo: els calçots amb la salsa, la carn. També teníem postres, un pastís de xocolata!







La Jesica i jo després vam aprofitar per parlar amb algunes educadores d’allà i fer el cafetó. Jo vaig parlar també amb alguns que ja coneixia del taller de jardineria que faig amb els nens de 3 anys.


Va ser un dia profitós i maco!

Comentaris

  1. Tenia ganes de menjar calçots!! encara que si no et dones pressa s'acaben! jeje

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars