WIKILOC, descobrir i compartir rutes a l'aire lliure


Hola, com anem? 

🔗
Ja que podem gaudir de passejades o, fins hi tot, de fer esport a la franja horària que ja us indicàvem en una entrada anterior del blog, hem pensat per aquesta setmana compartir amb vosaltres el següent web: https://wikiloc.com/

Per la situació actual, no podrem treure el màxim rendiment d’aquest web ja que veure les rutes creades per altres persones o les que podem crear nosaltres mateixos és tan sols una part, cal després poder realitzar-les i gaudir-les, i ara mateix les limitacions horàries i territorials tan sols permeten dur a terme rutes prop de casa. 

Totes les rutes (les ja creades o les que podeu arribar a generar) donen com a informació la distància recorreguda i el desnivell acumulat. Les podeu crear de manera circular i d’aquesta manera saber abans de sortir de casa, quina distància realitzareu i adjuntar-hi fotos o punts d’interès

Us adjuntem un link amb l’índex de les rutes a peu a Barcelona ja creades per altres persones, però podreu aprofitar per veure rutes de tot el món. 

També disposeu de l’opció app mòbil amb la que podreu activar l’aplicació i un cop acabeu el vostre recorregut poder descarregar tota aquesta informació. 
https://ca.wikiloc.com/outdoor-navigation-app
Esperem que us animeu a crear les vostres pròpies rutes per aquests dies i que investigueu quines rutes us agradaria realitzar un cop acabin les restriccions de mobilitat.

📣Si vols compartir comentaris, aportar continguts, fer propostes, etc. ho pots fer mitjançant els comentaris del blog sota aquesta entrada📱, al formulari de contacte del final del blog 📝 o enviant un mail a spl@arep.cat.📧

Comentaris

  1. Hola estimada referent, i companys i companyes d'Arep i tot l'equip:

    Ja m'he descarregat la web de WIKILOC i l'App, i porto dues hores entretenint-me molt! M'he creat ja dues rutes, però ha sigut tot un fracàs! jajaja Perquè no se m'han guardat, la primera era molt correcta però fallos en què encara no sé utilitzar-la bé per resumir).

    Les tres les he fet des de l'adreça de casa meva fins l'adreça d'on vaig viure de petita (amb 13 anys fins els 16-19) amb el meu pare -zona Meridiana: una m'ha dit: RUTA MASSA CURTA. "Toca't els pebr...", l'altre, configurant jo el mapa, no sé quina ruta he dibuixat manualment que m'he n'he anat per l'Eixample i no sé què i un desastre total. I a la tercera també m'ha fallat, tot i que ja sóc una crack anant d'aquest punt a l'altre a peu, a bici, i en un plis plas ho localitzo al mapa.

    Bueno, només us en volia deixar cinc cèntims de com m'ha anat l'experiència, ja segueixo a algun senderista i algú més, però per casualitat.

    Una abraçada a tots, i us recomano molt l'App i el Wikilok i tant de bo poguem fer alguna sortida de senderisme o per la ciutat tots plegats!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars