Avui compartim el blog de la Susana!

Molt bon dijous a totes i tots!

Avui volem compartir amb vosaltres aquesta iniciativa d'una companya nostra del Servei Prelaboral.

La Susana Gallo ha engegat aquest blog durant aquest temps de confinament i ho vol compartir amb nosaltres.
Com explica al seu blog ha trobat en el fet d'escriure una bona eina per reflectir situacions i expressar sentiments, i vol compartir amb la resta els seus relats, poemes, i les seves reflexions.

Us deixem aquesta escrit, que la Susana ha tingut l'amabilitat de redactar, per presentar el seu blog:
"El meu blog és una manera que he trobat per explicar com sóc i per donar a conèixer el meu esforç que he tingut sempre a la meva vida, de seguir endavant. M'agradaria que la gent respectés a la gent que tenim alguna discapacitat i canviar aquesta imatge. M'agradaria que la gent que veu el blog comenti i que em doni la seva opinió. Aquest blog em dóna forces de fer algo que m'agrada." 
Animeu-vos a entrar al blog de la Susana i llegir les seves entrades on trobareu escrits molt interessants, us deixem l'enllaç:

 Volar con la creatividad el blog de la Susana Gallo👇

Volem aprofitar per felicitar a la Susana per aquesta bona iniciativa que ha tingut amb el blog, però també perquè avui és el seu aniversari!!! 



___________________________________________________________________ 
 📣Si vols compartir comentaris, aportar continguts, fer propostes, etc. ho pots fer mitjançant els comentaris del blog sota aquesta entrada📱, al formulari de contacte del final del blog 📝 o enviant un mail a spl@arep.cat.📧

Comentaris

  1. Ayer estuve ojeando el blog y me encantó Susana, enhorabuena, es muy interesante. Y muchas felicidades por tu cumpleaños!!!! Un abrazo grande!!!

    ResponElimina
  2. Muchas felicidades Susana!!!!Me parece una gran iniciativa tu blog, todo lo que explicas en él, como hablas de la discapacidad y como puede influir en otras personas el leer tus vivencias. No dejes nunca de alimentar esa creatividad. Gracias por compartirlo en el blog de Arep :-) Disfruta de tu día!!!

    ResponElimina
  3. Enhorabuena Susana, felicidades por partida doble , tanto por ese nuevo proyecto que es tu blog y que ya sabes que me encanta como por tu cumpleaños, así que felicidades y un fuerte abrazo!.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars