MARCA PERSONAL


Bon dia a tots i totes!

Avui parlarem sobre la Marca Personal👈 en la recerca de feina, i al llarg de la nostra trajectòria professional. 
Us preguntareu què és això de marca personal i per què serveix? 
Nosaltres teníem certa desconfiança de parlar sobre aquesta competència, però veiem que està agafant rellevància. Per tant, creiem que serà necessari conèixer de que es tracta i com la podem desenvolupar.

Un programa que utilitzem dins de l’àrea laboral d’Arep per la recerca de feina i per buscar ofertes de feina és Incorpora de l’Obra social de la Caixa👈. Recentment, ens demanen omplir unes dades sobre les competències que la persona creu té prou desenvolupades o pel contrari manca desenvolupar. I una de les competències que hem d’omplir conjuntament amb la persona que vol buscar feina, és Marca Personal. Per aquest motiu, creiem que és important començar a parlar sobre aquest concepte.

Què és marca personal?


Tal com explica en el vídeo, la marca personal és l’empremta que deixes com a professional, donar visibilitat allò que tens com a professional. 


Abans d’elaborar els nostres continguts, és recomanable , consultar perfils similars al nostre i veure com presenten la seva identitat digital.

Si creieu que seria interessant desenvolupar aquesta competència i no saps per on començar, les preguntes que plantegem, són un primer pas. Però sinó contacta amb el teu professional referent de l’àrea laboral que ell o ella t’acompanyarà en el procés.   
__________________________________________________________________ 
 📣Si vols compartir comentaris, aportar continguts, fer propostes, etc. ho pots fer mitjançant els comentaris del blog sota aquesta entrada📱, al formulari de contacte del final del blog 📝 o enviant un mail a spl@arep.cat.📧

Comentaris

  1. 1.-

    A mi m'agrada fer moltes coses!: escriure -, llegir (assaijos sobre filosofia, psicologia, psiquiatria, ciència, sociologia, etc.; novel.la negra, novel.la històrica, novel.la distòpica), estudiar idiomes; fer traduccions . M'agrada el Màrqueting (vaig estudiar el primer grau del Cicle Formatiu de Comerç Internacional.

    2.-

    ⦁ L'empatia
    ⦁ L'extroversió
    ⦁ El cara al públic
    ⦁ L'atenció al client
    ⦁ La polivalència
    ⦁ El domini de llengües (català, castellà, anglès mitjà, nocions de francès, nocions de portuguès).
    ⦁ Les ganes d'aprendre (motivació)
    ⦁ El treball en equip
    ⦁ L'aptitud de lideratge
    ⦁ La pulcritud i ordre com a valor professional

    3.- I què et diferencia dels altres?

    ⦁ No dono pressa als clients encara que falti poc per plegar: el primer és el client: és norma de l'empresa i és norma meva
    ⦁ L'empresa la faig meva, el que és bo per l'empresa és bo per mi, i viceversa
    ⦁ Cuido la marca de l'empresa, la imatge de l'empresa i em cuido en rel.lació a aquest principi

    4.- Repassa allò que has fet i pensa en la teva singularitat.

    ⦁ Primera feina en negre al Camello C/ Portaferrissa: em van agafar només veure un currículum de només cuidar nens i ganes de treballar i algun curs de ball: em van despatxar per defensar els drets del clie nt davant del jefe, que era un borde.
    ⦁ Segona feina: a Blanco, C/Pelai nº1, 19 anys, amb contracte, em van agafar només entrar a donar el Currículum, primer dia de rebaixes, o segon, vaig acabar amb els peus baldats però vaig aguantar com una campiona, vaig aprendre a agafar arreglos, a fer "escaparatisme", a pujar i baixar corrent esales (té tres pisos), a rebre gènere, col.locar gènere, bé, de tot, destacava perquè jo venia molt, però mal pagades i no anàvem a comissió.
    ⦁ Tercera feina: Boutique de sabates Nine West al C.C. Diagonal Mar, aquí comença la meva especial.lització en sabates. Vaig a comissió i em va molt bé. Faig cobrament en caixa, datàfon (llavors) i metàl.lic. Tasques de magatzem, puja i baixa escales. Tasques d'eadministrativa (d'encarregada suplent) quan no hi és l'encarregada).
    ⦁ Quarta feina (en negre): dues setmanes de prova a la Boutique Artour Sinan, per allà la Plaça Francesc Macià (prop de la zona alta); em va captar la "jefa" a Nine West; però no vaig superar la prova, per poc.
    ⦁ Cinequena fèina: Sabateria Casas a Portal de l'Àngel, Barcelona. Vaig donar el Currículum, i al dia següent em van trucar, i al dia següent de l'entrevista, contractada. Ha sigut la feina més gratificant que he tingut, he destacat per la meva paciència, el meu bon trate amb el públic, treball en equip, escaparatisme, emmagatzematge, albarans, etc.
    ⦁ Sisena, setena, vuitena..: després de Casas van venir feines que deixava per la meva mala vida; S'Carpa, Benetton, una altra sabateria que hauria de mirar la meva vida laboral, etc. De United Colors of Benetton, en guardo molt bon record, va ser tornar a la ROBA, molt bon tracte amb les companyes, bon treball en equip, encarregada maquíssima, etc.
    ⦁ 10 u 11ª feina: a Madrid: "GLAM"*, Diseños GLAM, S.A., C/ Fuencarral, els 4 mesos que vaig viure a Madrid -bàsicament-: també a Alcalà de Henares a una Boutique per a Roba per a casaments, etc. *Tenda multimarques, totes de qualitat. Vaig destacar en les ventes, sobretot, en el cara al públic i l'atenció al client, bon tracte amb els companys i el jefe i la seva dona contentíssims amb mi i tristos quan vaig decidir marxar a Barcelona precipitadament.
    ⦁ 12ª feina: a la boutique Jean Pierre Bua: Vaig destacar en l'entrevista laboral, em van contractar perquè em va dir l'encarregada que de totes les aspirants ("molt remilgades elles, o amb molts títols o amb molt bon C.V. o bona imatge) jo era la única que havia prestat atenció a tot el que m'havia estat explicant.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars