CANALS


Canals (València)

Dia 1.
Varem quedar a les 09:00h a l’Arep per marxar cap a Canals (Valencia) a les 09:15h - 09:30h, 5 o 6 hores mes tard vam arribar al poble a temps de dinar, desprès ens van portar a l’alberg on dormiríem per poder anar acomodant els trastos i les motxilles i descansar una mica. A les 19:00h ens varen ensenyar els bancals i la zona de emmagatzematge, desprès a sopar i a dormir.


Dia 2.
Primer dia de collita, jo personalment em vaig quedar al costat del remolc per repartir les taronges que anaven portant en cabaços dins les caixes i apilar-les.  Per la tarda desprès de dinar, vam fer una visita al Castell de Xàtiva.

Dia 3.
Segon dia de collita, varem fer un canvi i em vaig posar amb els que collien, per la tarda vam quedar amb la gent d’un centre de Xàtiva semblant a l’Arep amb serveis de Residència i prelaboral amb els que varem comentar que fèiem i a que ens dedicàvem dins d’aquests serveis.
 

Dia 4.
Havia plogut durant la nit i com a conseqüència no vam poder seguir amb la collita, no obstant varem aprofitar per fer turisme per la zona. Per dinar ens van convidar a una paella valenciana espectacular, i ens van acompanyar pel poble i voltants on ens van explicar que allà a Canals es fa cada any la foguera més gran d’Europa de 18 metres la qual ja estaven preparant per encendre el dia 15 de gener.






Últim Dia.
Vam fer les maletes per marxar cap a Barcelona, no sense abans passar per un restaurant on vam fer un esmorzar de forquilla (el qual alguns no vam aprofitar del tot degut a les 5 o 6 hores en cotxe del viatge de tornada).











Comentaris

Entrades populars